Uskottu toivottu rakastettu, seurakuntavaalit 2022

Seurakuntavaalit Kokemäen seurakunnassa

Tältä sivulta löydät kootusti tietoa seurakuntavaaleihin liittyen, kuten vaalien tärkeät päivämäärät, kuinka asetun ehdolle, äänestyspaikat, ehdokkaat ja vaalien jälkeen myös tulokset.

Kokemäen seurakunnassa toimitetaan 20.11.2022 seurakuntavaalit, jossa valitaan 19 jäsentä kirkkovaltuustoon vuoden 2023 alusta alkavaksi nelivuotiskaudeksi.

Ehdokasasettelu päättynyt

Seurakuntavaalien ehdokasasettelu on päättynyt 15.9.2022 klo 16. Määräaikaan mennessä jätettiin neljän valitsijayhdistyksen perustamisasiakirjat, joiden listoilta ehdokkaita on yhteensä 36. Ehdokaslistat ja ehdokkaat

Ehdokkaiden numerot

Ehdokaslistojen järjestys on arvottu ja ehdokkaat saaneet äänestysnumeronsa. Ehdokkaiden numerot

Ehdokaslistojen yhdistelmäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ilmoittautuminen kotiäänestykseen

Kotiäänestys on tarkoitettu sellaiselle äänioikeutetulle, jonka kyky liikkua tai toimia on siinä määrin rajoittunut, ettei hän pääse äänestys- eikä ennakkoäänestyspaikkaan ilman kohtuuttomia vaikeuksia, ja hänen omaishoitajalleen. Kotiäänestys toimitetaan ennakkoäänestyspäivinä vain äänestäjän kotiseurakunnassa. Kotiäänestykseen ilmoittaudutaan joko kirjallisesti tai puhelimitse äänestäjän seurakunnan kirkkoherranvirastoon tai seurakuntatoimistoon. Ilmoituksen on oltava perillä viimeistään 4.11.2022 ennen klo 16.

Lataa ilmoittautumislomake tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä