Muistolehto

Muistolehto, kolme muistokiveä nimien kiinnittämistä varten, vasemmalla hiekka-alue kynttilöitä varten

Tulkkilantie 21, 32800 Kokemäki

Muistolehto on valmistunut kesällä 2020 Kokemäen kirkolle. Muistolehto vihittiin hautausmaa-alueeksi 20.9.2020 messun jälkeen. (Tallenne tilaisuudesta löytyy tästä linkistä)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Muistolehto on anonyymi hauta-alue, jossa ei ole omaa nimettyä ja näkyvää hautapaikkaa. Hautaaminen muistolehtoon tehdään seurakunnan toimesta ja hautasijaa ei ilmoiteta omaisille.

Hauta-alueella on yhteinen muistelupaikka. Omaiset voivat tilata seurakunnalta nimilaatan, joka kiinnitetään yhteiseen muistokiveen. Nimilaatasta veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukaan.

Hiekka-alue on kynttilöitä varten. Ethän siis jätä kynttilää muistokivien ympärille. Muistokivien edessä on maljakot leikkokukkia varten.

Muistolehtoon haudattavan tuhkaa varten ei tarvitse hankkia uurnaa sillä krematoriossa tuhka laitetaan ekologiseen paperipussiin.

Muistolehto sijaitsee Tulkkilan koulun puoleisesta portista tultaessa heti oikealla.

Ilmakuva, jossa Kokemäen kirkko sekä alakulmassa muistolehto

(Kuva: Paavo Valtanen)