TV7-ilta

to 7.12. klo 18.00

Seurakuntakeskus

Hyvä Uutinen Kaikille TV7-ilta

Kokemäen Seurakuntakeskuksessa järjestetään kristittyjen yhteinen Hyvä Uutinen Kaikille TV7- ilta torstaina 7.12.2017 klo 18.00. Illassa tutustutaan kristillisen tv-kanavan Taivas TV7:n toimintaan.

Iltaan osallistuvat Kokemäen seurakunnan pastori Veikko Ruusuvuori  ja  Helluntaiseurakunnan pastori Hannu Puustelli.Musiikista vastaavat kanttori Jari Ketola ja Helluntaiseurakunnan kuoro

Illassa puhuvat TV7:n perustajat  Martti ja Mirja Ojares. Mukana on myös evankelista Arvo Silventoinen.

Yhteiskristillinen TV7-kanava syntyi vuonna 2003, kun viestintäneuvos Martti Ojares oli jäänyt eläkkeelle Sanoma Oy:n varatoimitusjohtajan tehtävästä. Jumala laski hänen sydämelleen näyn perustaa kristillinen tv-kanava. Moni suomalainen kristitty oli tv-kanavaa rukoillutkin.

Ensimmäisten lähetysten aikaan joulukuussa 2003 kanavalla oli kolme työntekijää, mutta vuosien varrella toiminta on laajentunut, ja työntekijöitä on osa-aikaiset mukaan luettuna noin satakunta. Suomenkielisen Taivas TV7:n lisäksi kanavaperheeseen kuuluvat vironkielinen Taevas TV7, ruotsinkielinen Himlen TV7 ja venäjänkielinen Nebesa TV7. Nuorten ja hengellisen herätyksen kanava TV7 Plus näkyy internetissä ja siellä esitetään runsaasti suoria lähetyksiä.

Taivas TV7:n ohjelmia voi katsella kaapeliverkossa, IPTV-verkossa sekä internetissä ympäri vuorokauden. Viikoittain ohjelmia seuraa Suomessa noin 200 000 katsojaa.

Jerusalemissa sijaitseva toimitus tuottaa Israelin ja Lähi-idän tapahtumista raportoivia uutisia sekä ajankohtaisohjelmia. TV7 Israel News esitetään arki-iltaisin klo 21.00 ja uutisten aiheita laajemmin pohdiskeleva Jerusalem studio esitetään kahdesti viikossa.

Tiedotuslehti TV7 Uutiset ilmestyy viisi kertaa vuodessa noin 150 000 kappaleen painoksena. Lehteä jaetaan ilmaiseksi eri puolilla Suomea. Lehti kertoo hyvän uutisen, evankeliumin, ja esittelee TV7:n toimintaa ja ohjelmia. Vajaa puolet suomalaisista tuntee kanavan.

TV7 järjestää TV7-iltoja yhdessä paikallisten seurakuntien kanssa kaikkialla maassa.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä