Isoshaku vuodelle 2024

Isoshaku

Täyttämällä alla olevan kaavakkeen voit hakea isoseksi, isostenisoseksi tai yövahdiksi Kokemäen seurakunnan vuoden 2024 aikana järjestettäville rippileireille tai lastenleireille.

Huomioithan seuraavat asiat:

1. Täytä hakemus huolella.

2. Isostenisoseksi voi hakea, jos sinulla on isosena toimimisesta vähintään kahden kesän kokemus. Ja yövahtina toimimiseen vaaditaan vähintään 18-vuoden ikää.

3. Isoshaku päättyy: su 31.12.2023

4. Jokaiselle hakijalle ilmoitetaan valinnoista henkilökohtaisesti.

5. Muutoksista hakemuksesi suhteen voit olla yhteydessä suoraan Taneliin tai Heidiin: taneli.ukkonen@evl.fi tai
    heidi.laine@evl.fi

6. Isosen palkkio on 15e päivältä, isostenisosen palkkio on 20e päivältä ja yövahdin palkkio on 350e leiriltä.

Muuta huomionarvoista:

Isosvalintojen tekeminen on meille työntekijöille haastava ja välillä rankkakin projekti. Meistä on kurjaa, että ihan joka vuosi emme välttämättä kykene tarjoamaan kaikille halukkaille isospaikkaa. Se, että et tule valituksi, ei tarkoita sitä, että me ajattelisimme sinun olevan huono isonen tai ettemme haluaisi valita sinua. Isosvalintoihin vaikuttaa aina moni asia.

Läsnäolo ja aktiivisuus sekä ajoissa oleminen isoskoulutuksessa ja muussa nuorten toiminnassa antaa meille työntekijöille positiivisen kuvan sinusta luotettavana ja innostuneena tyyppinä. Mikäli sinulle tulee poissaoloja isoskoulutuksesta voi ne korjata kirjallisilla tehtävillä.

Isosporukoista koitamme tehdä mahdollisimman toimivia kokonaisuuksia. Pyrimme kokoamaan ne niin, että niissä olisi kaikenlaisia isosia: kokeneita konkareita ja isostaipaleen alussa olevia, enemmän äänessä olevia ja hieman hiljaisempia jne.

Kaikille ripareille ja myös lastenleireille tarvitaan isosia. Mikäli jollekin leirille tulee vähemmän hakijoita, tulevat heistä kaikki todennäköisesti suoraan valituiksi.

Joskus joku valituista isosista peruuttaa isospaikkansa. Tällöin tarjoamme paikkaa jollekin valitsematta jääneelle.

Aina voit myös soittaa tai laittaa viestiä Tanelille tai Heidille, jos haluat keskustella isosvalintoihin liittyen.

Terveisin, Taneli & Heidi

Haen:
Mikäli haet useammalle leirille, kirjoita tähän kenttään ensisijainen leiritoiveesi

Mikäli olet alle 18-vuotias, täytä alla oleva osio yhdessä huoltajan kanssa:

Saako nuori näkyä seurakunnan julkaisemissa some päivityksissä?
Saako nuoren lisätä leirin isosten WhatsApp-ryhmään?