Lähetyspiirit

Koronarajoitusten tähden toiminta on ollut joulu-tammikuun ajan tauolla. Pyrimme kuitenkin käynnistämään helmikuusta 2021 alkaen piirien kokoontumisia rajoitusten sallimissa rajoissa. Toistaiseksi piirit kokoontuvat lähinnä kirkossa, noin kerran kuukaudessa.

Lähetyspiirit tukevat pääosin omaa nimikkokohdetta, mutta on hyvä käydä tutustumassa niihin kaikkiin ajan kanssa. Lähetystyö on yhteinen ilomme.

Katso kunkin osalta: Kokoontumispaikat ja -päivät seurakuntatiedoissa ja Tapahtumat -sivulla.

Tulkkilan lähetyspiiri kokoontuu kerran kuukaudessa torstaina klo 18. Kohteena Suomen Lähetysseuran ja Lähetysyhdistys Kylväjän työ Etiopiassa.

Kenian lähetyspiiri kokoontuu yleensä joka toinen perjantai klo 18 Pappilan kokoushuoneessa. Kohteena Suomen luterilaisen evankeliumiyhdistyksen työ Keniassa. Vastuuhenkilönä Paavo Toikka.

Raamattu- ja lähetyspiiri kokoontuu yleensä kuukauden toisena tiistaina klo 14. Kohteena Kansanlähetyksen työ Etu-Aasiassa. Piirin opettajana toimii Tauno Pihlava ja piirissä käydään läpi Johanneksen evankeliumia.

Kauvatsan raamattupiiri joka toinen ke klo 15 koko syksyn

Kauvatsan srk-talo ke  20. lokakuuta, 3. ja 17. marraskuuta. Mukana Malinen, Lehmijoki.

Torstaisin klo 10-11 rukouspiiri kirkossa, käynti sakastin ovesta (koko syksy)

Mongolialaisen jurtan kotiesineistöä.
Jeesus ja opetuslapset. Kohokuvio Betlehemistä.