Hengellinen pohdiskelu

Rukouksesta, jumalanpalveluksesta, hartauksista, retriiteistä

Hengellistä pohdiskelua voi tehdä tavallaan. Yhtä jumalanpalvelus ja virret rauhoittavat, toinen kokee pyhän kosketuksen luonnossa.

Rukous on sydämen puhetta Jumalalle. Rukoilla voi yksin tai yhdessä, kotona tai seurakunnan kanssa. Seurakunnan yhteinen jumalanpalvelus antaa mahdollisuuden pysähtyä ja hengähtää arjen kiireiden keskellä.

RAAMATTU tutuksi! -Ilta Sanan ja musiikin äärellä

Kokemäen uudistetussa seurakuntatalossa. Joka toinen keskiviikko klo 18 (alkaen ke 29.9.)

Päivä

8.12.

Luvattuun maahan

Joosuan kirja

Luvassa musiikkia, mehutarjoilua ja keskustelutuokio

Luennoitsija: pastori Kimmo Malinen. Kattavat opetusmateriaalit (opetus ja lisämateriaalia).

HiljentyminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä on Jumalan puoleen kääntymistä. Se voi olla yhdessä rukoilemista jumalanpalveluksessa, hiljaista rukousta metsän siimeksessä tai vaikkapa hartauden kuuntelemista nettisivuilta.