lapsia kerhossa seurakunnan lastentoiminta  lapsiperheille ja kouluikäisille

Lapsille ja lapsiperheille

Äiti-vauva -ryhmä

Ryhmä on tarkoitettu kaikille alle 1 -vuotiaille vauvoille ja heidän vanhemmilleen (myös isät tervetulleita). Ryhmä toimii Kokemäen Kokemäen seurakuntakeskuksen alakerrassa. Tervetuloa kahvikupin äärelle juttelemaan ja jakamaan kokemuksia vauvaperheen arjesta.

Perhekerhot

Perhekerhoon ovat tervetulleita alle kouluikäiset lapset äidin, isän, isovanhemman tai muun aikuisen kanssa. Kerhot kokoontuvat Kokemäen seurakuntakeskuksen alakerrassa tiistaisin klo 9.30-11.00 ja Kauvatsan seurakuntatalolla joka torstai klo 9.00-11.00.

Iltakerho/Donkkis

Iltakerho/Donkkis on tarkoitettu 4-12 -vuotiaille lapsille. Kerhot kokoontuvat Kokemäen seurakuntakeskuksen alakerrassa maanantaisin klo 17-18.30.

Tiedustelut Mervi puh.044 754 6014 tai mervi.pruuki@evl.fi

Perhepyhis/Donkkis

Perhepyhis kokoontuu noin kerran kuukaudessa yleensä sunnuntaisin klo 15. Kokoonnumme välillä Kokemäen srk-keskuksessa tai ulkona retkeillen. Tervetuloa koko perhe yhdessä puuhastelemaan! Kouluikäinen lapsi voi tulla myös ilman huoltajaa. Tiedustelut mervi.pruuki@evl.fi tai puh. 044 754 6014 Mervi tai taneli.ukkonen@evl.fi / p. 044-7546009.

Varhaisnuorten kerho/Donkkis

Kouluikäisten Donkkis-kerho kokoontuu Kauvatsan seurakuntatalolla torstaisin klo 13-16.
taneli.ukkonen@evl.fi / p. 044-7546009.

Muu toiminta

Vuoden aikana on myös muita erityisesti lapsille ja perheille suunnattuja kirkkohetkiä ja juhlia. Perhekirkot ovat lapsen kokoisia jumalanpalveluksia. Lisäksi lapsille ja lapsiperheille järjestetään erilaisia leirejä ja retkiä.