Ilmoittautuminen isoskoulutukseen

Ilmoittautuminen isoskoulutukseen 2023-2024

Kokemäen seurakunnan isoskoulutus on vuoden kestävä koulutus, joka valmistaa sinua toimimaan isosen tehtävässä rippikoulussa ja varhaisnuorten leireillä.

Isoskoulutus on suunnattu erityisesti ja etunenässä uusille isosille, mutta kyllä mukaan mahtuu myös vanhoja konkareita, eli isoskoulutuksen jo käyneitä nuoria mentoreiksi isostaipaleensa aloittaneille.

Koulutus starttaa syksyn 2023 osalta 27.9. klo 16.00 srk-keskuksen alakerrassa. Tämän jälkeen koulutuskertoja on miltei joka toinen viikko.

Täyttämällä tämän lomakkeen ilmoittaudut mukaan siis Kokemäen seurakunnan syksyn 2023 ja kevään 2024 kestävään isoskoulutukseen.

Isoskoulutus ei maksa sinulle yhtään mitään.

Keräämme seuraavia tietoja, jotta voimme taata kaikille tasapuolisesti turvallisen ja laadukkaan isoskoulutuksen. Koulutettavien huoltajien yhteystiedot tarvitsemme, jotta voimme olla tarvittaessa heihin yhteydessä.

Lisätietoja tietosuojakäytännöistä löydät seurakunnan nettisivuilta.

ILMOITTAUTUMINEN ON AVOINNA 24.9.2023 asti! Toki tämänkin jälkeen voit hypätä mukaan isoskoulutukseen olemalla yhteydessä suoraan Taneliin tai Heidiin.

Uusi vai konkari isonen:
Uimataito:
Saako sinut liittää isoskoulutuksen whatsapp-ryhmään? Kysy lupa huoltajalta!
*Kuvia joissa esiinnyn saa käyttää seurakunnan somessa. Kysy lupaa huoltajalta!